Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/local/www/data/virtual/dse.dtic.local/htdocs/index.php:2) in /usr/local/www/data/virtual/dse.dtic.local/htdocs/libraries/joomla/session/session.php on line 532
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/local/www/data/virtual/dse.dtic.local/htdocs/index.php:2) in /usr/local/www/data/virtual/dse.dtic.local/htdocs/libraries/joomla/session/session.php on line 532 Evenimentehttp://dse.upg-ploiesti.ro/index.php/evenimente2024-04-27T17:06:28+00:00Joomla! - Open Source Content ManagementEducaţia azi: Provocări şi Riscuri2013-06-05T02:21:41+00:002013-06-05T02:21:41+00:00http://dse.upg-ploiesti.ro/index.php/evenimente/educatia-azi-provocari-si-riscuri-sesiune-de-comunicari-stiintifice-studentestiSuper Usertudorica_bogdan@yahoo.com<div class="feed-description"><p align="center">
<strong><em>Educaţia azi: provocări şi riscuri</em></strong></p>
<p align="center">
<strong style="line-height: 1.6em;">Sesiune</strong><strong style="line-height: 1.6em;"> de comunicări ştiinţifice studenţeşti</strong></p>
<p align="center">
<strong>15 mai, 2013</strong></p>
<p align="center">
<strong style="line-height: 1.6em;">PROGRAM</strong></p>
<p>
<strong style="line-height: 1.6em;">Comitet </strong><strong style="line-height: 1.6em;">ştiinţific</strong><strong style="line-height: 1.6em;">:</strong></p>
<ul>
<li>
<strong>Conf. univ. dr. Mihaela Suditu</strong></li>
<li>
<strong>Prof.univ. dr. Emil Stan</strong></li>
<li>
<strong>Prof.univ. dr. Gabriel Albu</strong></li>
<li>
<strong style="line-height: 1.6em;">Lect. Univ. dr. Alina M</strong><strong style="line-height: 1.6em;">ărgăriţoiu</strong></li>
<li>
<strong>Lect. Univ. dr. Cristian Vasile</strong></li>
<li>
<strong>Lect. Univ. dr. Simona Eftimie</strong></li>
<li>
<strong>Lect. Univ. dr. Corina Iurea</strong></li>
</ul>
<p>
<strong style="line-height: 1.6em;">Secţiunea 1. EDUCAŢIA – ÎNTRE REFLECŢIE ŞI CERCETARE</strong></p>
<ol>
<li>
<strong>Idealul educaţional şi societatea românească</strong><strong> - </strong>Drumas Cristina, (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Şcoala contemporană şi rolul profesorului</strong> - Vişan Larisa (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Valorile morale în educaţie</strong> - Boloş Diana (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Factorii care influen</strong><strong>ţ</strong><strong>ează alegerea carierei la adolescenţi</strong> - Hogea Andreea (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Rolul inteligenţei şi motivaţiei în </strong><strong>învăţarea şcolară </strong><em>- </em>Tătaru Mihaela, (PED, an I, 4543)</li>
<li>
<strong>Cum poti s</strong><strong>ă</strong><strong> fii tu însuţi între performanţă şi eşec?</strong><em> -</em> Mihalache Cristina Alexandra, Constantin Valentina Rodica, Voinea Andreea Georgiana, (PED, an I, 4531)</li>
<li>
<strong>Influenţa mediului educaţional asupra dezvoltării valorii şi a comunică</strong><strong>rii în învaţamîntul preşcolar</strong> - Mălăescu Sorina Eleonora, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Rolul motivaţ</strong><strong>iei în activitatea de învăţare </strong>- Şerban Raluca, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Rolul jocului didactic în dezvoltarea limb</strong><strong>ajului la vârsta preşcolarului </strong>- Teeru (Vasile) Simona, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Importanţa activităţilor extraşcolare</strong> - Mihaiu Cătălina Nicoleta (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Utilizarea pedepselor şi recompenselor în UPG din Ploieşti</strong> - Tudorache Gina Florentina, (MEIE, an I)</li>
<li>
<strong>Strateg</strong><strong>ii de combatere a conflictelor î</strong><strong>n sala de clasă</strong> - Dumitrache Isabela, (PIPP, an II, 4538)</li>
</ol>
<p>
<strong style="line-height: 1.6em;">Secţiunea 2. PSIHO-PEDAGOGIA COPIILOR CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE</strong></p>
<ol>
<li>
<strong>Personalitatea anxioasă: caracteristici şi recomandări</strong><em> - </em>Păun Ionela-Gabriela, Zamfir Adela-Ionela, (PIPP, an I, 4542)</li>
<li>
<strong>Dificultăţi de învăţare: învăţământ primar şi gimnazial</strong> - Neagu Luminiţa Eugenia (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Abandonul </strong><strong>şcolar. Importanţă şi actualitate</strong> - Bănaru Mihaela,</li>
<li>
<strong>Comportamente indezirabile: etiologie şi metode de intervenţie</strong> - Ungureanu Elena Roxana, (PIPP, I, 4541)</li>
<li>
<strong>Combaterea </strong><strong>agresivităţii în mediul şcolar</strong> - Iorga Evelina, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Psihologia şcolarului greu educabil de Alfred Adler: Recenzie</strong><em> -</em> Lazăr Cristina-Severa, (PIPP, I, 4542)</li>
<li>
<strong>Rolul programului de intervenţie personalizat în integrarea şcolară a copilului cu cerinţe educative speciale </strong>- Carol Mirela Gabriela, (PED, an I, 4531)</li>
</ol>
<p>
<strong style="line-height: 1.6em;">Secţiunea 3. P</strong><strong style="line-height: 1.6em;">ARTENERIATUL ŞCOALĂ – FAMILIE ÎN EDUCAŢIE</strong></p>
<ol>
<li>
<strong>Valorificarea relaţiei şcoală–familie în socializarea copilului preşcolar sau la vîrsta şcolară mică</strong> - Enache Andreea, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Stimularea participării familiei la activităţile</strong><strong> şcolare în învăţămîntul primar -</strong> Căpraru Ştefania, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Perceptiile părinţilor şi cadrelor didactice cu privire la integrarea copiilor în clasa pregătitoare</strong> - Zamfir Maria Loredana, (MEIE anul I)</li>
<li>
<strong>Parteneriatul educaţional ş</strong><strong>coală-familie</strong><strong>, </strong>Florentina Petre, (MEIE, an I) </li>
<li>
<strong>Stimularea participării familiei la activităţile şcolare în învăţământul primar</strong> - Căpraru Ştefania (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Specificul relaţiei părinţi–adolesce</strong><strong>nţi în societatea contemporană</strong><em> -</em> Clucerescu Alexandra, (PIPP, an II, 4538)</li>
</ol>
</div><div class="feed-description"><p align="center">
<strong><em>Educaţia azi: provocări şi riscuri</em></strong></p>
<p align="center">
<strong style="line-height: 1.6em;">Sesiune</strong><strong style="line-height: 1.6em;"> de comunicări ştiinţifice studenţeşti</strong></p>
<p align="center">
<strong>15 mai, 2013</strong></p>
<p align="center">
<strong style="line-height: 1.6em;">PROGRAM</strong></p>
<p>
<strong style="line-height: 1.6em;">Comitet </strong><strong style="line-height: 1.6em;">ştiinţific</strong><strong style="line-height: 1.6em;">:</strong></p>
<ul>
<li>
<strong>Conf. univ. dr. Mihaela Suditu</strong></li>
<li>
<strong>Prof.univ. dr. Emil Stan</strong></li>
<li>
<strong>Prof.univ. dr. Gabriel Albu</strong></li>
<li>
<strong style="line-height: 1.6em;">Lect. Univ. dr. Alina M</strong><strong style="line-height: 1.6em;">ărgăriţoiu</strong></li>
<li>
<strong>Lect. Univ. dr. Cristian Vasile</strong></li>
<li>
<strong>Lect. Univ. dr. Simona Eftimie</strong></li>
<li>
<strong>Lect. Univ. dr. Corina Iurea</strong></li>
</ul>
<p>
<strong style="line-height: 1.6em;">Secţiunea 1. EDUCAŢIA – ÎNTRE REFLECŢIE ŞI CERCETARE</strong></p>
<ol>
<li>
<strong>Idealul educaţional şi societatea românească</strong><strong> - </strong>Drumas Cristina, (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Şcoala contemporană şi rolul profesorului</strong> - Vişan Larisa (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Valorile morale în educaţie</strong> - Boloş Diana (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Factorii care influen</strong><strong>ţ</strong><strong>ează alegerea carierei la adolescenţi</strong> - Hogea Andreea (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Rolul inteligenţei şi motivaţiei în </strong><strong>învăţarea şcolară </strong><em>- </em>Tătaru Mihaela, (PED, an I, 4543)</li>
<li>
<strong>Cum poti s</strong><strong>ă</strong><strong> fii tu însuţi între performanţă şi eşec?</strong><em> -</em> Mihalache Cristina Alexandra, Constantin Valentina Rodica, Voinea Andreea Georgiana, (PED, an I, 4531)</li>
<li>
<strong>Influenţa mediului educaţional asupra dezvoltării valorii şi a comunică</strong><strong>rii în învaţamîntul preşcolar</strong> - Mălăescu Sorina Eleonora, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Rolul motivaţ</strong><strong>iei în activitatea de învăţare </strong>- Şerban Raluca, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Rolul jocului didactic în dezvoltarea limb</strong><strong>ajului la vârsta preşcolarului </strong>- Teeru (Vasile) Simona, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Importanţa activităţilor extraşcolare</strong> - Mihaiu Cătălina Nicoleta (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Utilizarea pedepselor şi recompenselor în UPG din Ploieşti</strong> - Tudorache Gina Florentina, (MEIE, an I)</li>
<li>
<strong>Strateg</strong><strong>ii de combatere a conflictelor î</strong><strong>n sala de clasă</strong> - Dumitrache Isabela, (PIPP, an II, 4538)</li>
</ol>
<p>
<strong style="line-height: 1.6em;">Secţiunea 2. PSIHO-PEDAGOGIA COPIILOR CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE</strong></p>
<ol>
<li>
<strong>Personalitatea anxioasă: caracteristici şi recomandări</strong><em> - </em>Păun Ionela-Gabriela, Zamfir Adela-Ionela, (PIPP, an I, 4542)</li>
<li>
<strong>Dificultăţi de învăţare: învăţământ primar şi gimnazial</strong> - Neagu Luminiţa Eugenia (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Abandonul </strong><strong>şcolar. Importanţă şi actualitate</strong> - Bănaru Mihaela,</li>
<li>
<strong>Comportamente indezirabile: etiologie şi metode de intervenţie</strong> - Ungureanu Elena Roxana, (PIPP, I, 4541)</li>
<li>
<strong>Combaterea </strong><strong>agresivităţii în mediul şcolar</strong> - Iorga Evelina, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Psihologia şcolarului greu educabil de Alfred Adler: Recenzie</strong><em> -</em> Lazăr Cristina-Severa, (PIPP, I, 4542)</li>
<li>
<strong>Rolul programului de intervenţie personalizat în integrarea şcolară a copilului cu cerinţe educative speciale </strong>- Carol Mirela Gabriela, (PED, an I, 4531)</li>
</ol>
<p>
<strong style="line-height: 1.6em;">Secţiunea 3. P</strong><strong style="line-height: 1.6em;">ARTENERIATUL ŞCOALĂ – FAMILIE ÎN EDUCAŢIE</strong></p>
<ol>
<li>
<strong>Valorificarea relaţiei şcoală–familie în socializarea copilului preşcolar sau la vîrsta şcolară mică</strong> - Enache Andreea, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Stimularea participării familiei la activităţile</strong><strong> şcolare în învăţămîntul primar -</strong> Căpraru Ştefania, (PIPP, an II, 4538)</li>
<li>
<strong>Perceptiile părinţilor şi cadrelor didactice cu privire la integrarea copiilor în clasa pregătitoare</strong> - Zamfir Maria Loredana, (MEIE anul I)</li>
<li>
<strong>Parteneriatul educaţional ş</strong><strong>coală-familie</strong><strong>, </strong>Florentina Petre, (MEIE, an I) </li>
<li>
<strong>Stimularea participării familiei la activităţile şcolare în învăţământul primar</strong> - Căpraru Ştefania (PED, an III)</li>
<li>
<strong>Specificul relaţiei părinţi–adolesce</strong><strong>nţi în societatea contemporană</strong><em> -</em> Clucerescu Alexandra, (PIPP, an II, 4538)</li>
</ol>
</div>Educaţia sub semnul reflecţiei2014-04-18T15:40:54+00:002014-04-18T15:40:54+00:00http://dse.upg-ploiesti.ro/index.php/evenimente/educatia-sub-semnul-reflectieiSuper Usertudorica_bogdan@yahoo.com<div class="feed-description"><p>
Suntem încântaţi să vă anunţăm că Departamentul Ştiinţele Educaţiei, Facultatea Litere şi Ştiinţe organizează în data de <strong>26 mai</strong> sesiunea studenţească de comunicări ştiinţifice cu titlul „<strong>Educaţia sub semnul reflecţiei”. </strong></p>
<p>
Înscrierile de participare se fac la profesorul coordonator al lucrării dvs., în cadrul Departamentului Ştiinţele Educaţiei, până la data de 30 Aprilie.</p>
<p>
Pentru <strong>tehnoredactare</strong>, cerintele sunt urmatoarele:</p>
<ul>
<li>
textul: 12 TNR, la 1,5 randuri</li>
<li>
titlul: 14 TNR, bold, centrat</li>
<li>
afilierea:
<ul>
<li>
Nume, Prenume: italic, bold, 12 TNR (aliniere dr.)</li>
<li>
Secializare, an, grupa: italic, 12 TNR</li>
</ul>
</li>
<li>
subtitluri 12 TNR bold</li>
</ul>
<p>
Vă aşteptăm cu drag.</p>
</div><div class="feed-description"><p>
Suntem încântaţi să vă anunţăm că Departamentul Ştiinţele Educaţiei, Facultatea Litere şi Ştiinţe organizează în data de <strong>26 mai</strong> sesiunea studenţească de comunicări ştiinţifice cu titlul „<strong>Educaţia sub semnul reflecţiei”. </strong></p>
<p>
Înscrierile de participare se fac la profesorul coordonator al lucrării dvs., în cadrul Departamentului Ştiinţele Educaţiei, până la data de 30 Aprilie.</p>
<p>
Pentru <strong>tehnoredactare</strong>, cerintele sunt urmatoarele:</p>
<ul>
<li>
textul: 12 TNR, la 1,5 randuri</li>
<li>
titlul: 14 TNR, bold, centrat</li>
<li>
afilierea:
<ul>
<li>
Nume, Prenume: italic, bold, 12 TNR (aliniere dr.)</li>
<li>
Secializare, an, grupa: italic, 12 TNR</li>
</ul>
</li>
<li>
subtitluri 12 TNR bold</li>
</ul>
<p>
Vă aşteptăm cu drag.</p>
</div>