Tipărire

Conferinţa internaţională TKS 2011

The Conference "Teachers for the Knowledge Society" was the closing conference of a two years EU project: Training the MST Teachers through a Master Program for the Knowledge Society (http://www.masterprof.ro) organized by P.G. University of Ploiesti, Romania. It was also intended to be a starting point for a series of events dedicated to improve teacher education programs. The conference was held in Sinaia, Romania, 17-19 March, 2011.

The accepted papers discussed the following topics:

  • Teacher education and e-learning
  • Curriculum for teacher education
  • Meaningful assessment
  • Research partnerships for school improvement
  • Multiple Intelligences: from the theory to the personal teaching experience

More about this conference can be found on the conference site: http://conference2011.masterprof.ro/

Tipărire

Conferinţa internaţională EPC-TKS 2013

The International Conference EDUCATION AND PSYCHOLOGY CHALLENGES - TEACHERS FOR THE KNOWLEDGE SOCIETY – 2ND EDITION (EPC-TKS) was held in Romania - Prahova Valley (Sinaia), October 24 - 27, 2013. 
The aim of the conference was to bring together a wide audience of experts, policy makers and practitioners in education and psychology. The suggested topics allow presentation of thorough research, fruitful debate and opportunities for interaction among professionals with transdisciplinary interests.
Accepted full papers were published in Procedia Social and Behavioral Sciences by Elsevier, indexed by Science Direct, Scopus, Thomson Reuters (ISI Proceedings).
More about this conference can be found on the conference site: http://www.edupsy.ro/2013/
Tipărire

Educaţia azi: Provocări şi Riscuri

Educaţia azi: provocări şi riscuri

Sesiune de comunicări ştiinţifice studenţeşti

15 mai, 2013

PROGRAM

Comitet ştiinţific:

  • Conf. univ. dr. Mihaela Suditu
  • Prof.univ. dr. Emil Stan
  • Prof.univ. dr. Gabriel Albu
  • Lect. Univ. dr. Alina Mărgăriţoiu
  • Lect. Univ. dr. Cristian Vasile
  • Lect. Univ. dr. Simona Eftimie
  • Lect. Univ. dr. Corina Iurea

Secţiunea 1. EDUCAŢIA – ÎNTRE REFLECŢIE ŞI CERCETARE

  1. Idealul educaţional şi societatea românească - Drumas Cristina, (PED, an III)
  2. Şcoala contemporană şi rolul profesorului - Vişan Larisa (PED, an III)
  3. Valorile morale în educaţie - Boloş Diana (PED, an III)
  4. Factorii care influenţează alegerea carierei la adolescenţi - Hogea Andreea (PED, an III)
  5. Rolul inteligenţei şi motivaţiei în învăţarea şcolară - Tătaru Mihaela, (PED, an I, 4543)
  6. Cum poti să fii tu însuţi între performanţă şi eşec? - Mihalache Cristina Alexandra, Constantin Valentina Rodica, Voinea Andreea Georgiana, (PED, an I, 4531)
  7. Influenţa mediului educaţional asupra dezvoltării valorii şi a comunicării în învaţamîntul preşcolar - Mălăescu Sorina Eleonora, (PIPP, an II, 4538)
  8. Rolul motivaţiei în activitatea de învăţare - Şerban Raluca, (PIPP, an II, 4538)
  9. Rolul jocului didactic în dezvoltarea limbajului la vârsta preşcolarului - Teeru (Vasile) Simona, (PIPP, an II, 4538)
  10. Importanţa activităţilor extraşcolare - Mihaiu Cătălina Nicoleta (PED, an III)
  11. Utilizarea pedepselor şi recompenselor în UPG din Ploieşti - Tudorache Gina Florentina, (MEIE, an I)
  12. Strategii de combatere a conflictelor în sala de clasă - Dumitrache Isabela, (PIPP, an II, 4538)

Secţiunea 2. PSIHO-PEDAGOGIA COPIILOR CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE

  1. Personalitatea anxioasă: caracteristici şi recomandări - Păun Ionela-Gabriela, Zamfir Adela-Ionela, (PIPP, an I, 4542)
  2. Dificultăţi de învăţare: învăţământ primar şi gimnazial - Neagu Luminiţa Eugenia (PED, an III)
  3. Abandonul şcolar. Importanţă şi actualitate - Bănaru Mihaela,
  4. Comportamente indezirabile: etiologie şi metode de intervenţie - Ungureanu Elena Roxana, (PIPP, I, 4541)
  5. Combaterea agresivităţii în mediul şcolar - Iorga Evelina, (PIPP, an II, 4538)
  6. Psihologia şcolarului greu educabil de Alfred Adler: Recenzie - Lazăr Cristina-Severa, (PIPP, I, 4542)
  7. Rolul programului de intervenţie personalizat în integrarea şcolară a copilului cu cerinţe educative speciale - Carol Mirela Gabriela, (PED, an I, 4531)

Secţiunea 3. PARTENERIATUL ŞCOALĂ – FAMILIE ÎN EDUCAŢIE

  1. Valorificarea relaţiei şcoală–familie în socializarea copilului preşcolar sau la vîrsta şcolară mică - Enache Andreea, (PIPP, an II, 4538)
  2. Stimularea participării familiei la activităţile şcolare în învăţămîntul primar - Căpraru Ştefania, (PIPP, an II, 4538)
  3. Perceptiile părinţilor şi cadrelor didactice cu privire la integrarea copiilor în clasa pregătitoare - Zamfir Maria Loredana, (MEIE anul I)
  4. Parteneriatul educaţional şcoală-familie, Florentina Petre, (MEIE, an I)                                                                              
  5. Stimularea participării familiei la activităţile şcolare în învăţământul primar - Căpraru Ştefania (PED, an III)
  6. Specificul relaţiei părinţi–adolescenţi în societatea contemporană - Clucerescu Alexandra, (PIPP, an II, 4538)
Tipărire

Educaţia sub semnul reflecţiei

Suntem încântaţi să vă anunţăm că Departamentul Ştiinţele Educaţiei, Facultatea Litere şi Ştiinţe organizează în data de 26 mai sesiunea studenţească de comunicări ştiinţifice cu titlul „Educaţia sub semnul reflecţiei”.

Înscrierile de participare se fac la profesorul coordonator al lucrării dvs., în cadrul Departamentului Ştiinţele Educaţiei, până la data de 30 Aprilie.

Pentru tehnoredactare, cerintele sunt urmatoarele:

  • textul: 12 TNR, la 1,5 randuri
  • titlul: 14 TNR, bold, centrat
  • afilierea:
    • Nume, Prenume: italic, bold, 12 TNR (aliniere dr.)
    • Secializare, an, grupa: italic, 12 TNR
  • subtitluri 12 TNR bold

Vă aşteptăm cu drag.

Căutare