Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/local/www/data/virtual/dse.dtic.local/htdocs/index.php:2) in /usr/local/www/data/virtual/dse.dtic.local/htdocs/libraries/joomla/session/session.php on line 532

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/local/www/data/virtual/dse.dtic.local/htdocs/index.php:2) in /usr/local/www/data/virtual/dse.dtic.local/htdocs/libraries/joomla/session/session.php on line 532
Angela Stan
Tipărire

Angela STAN

Angela STAN este lector univ. dr. și a absolvit Facultatea de Sociologie, Psihologie şi Pedagogie – specializarea Pedagogie (1999) şi a continuat cu studii de master (Management şi evaluare educaţională – 2000, Politici publice şi administraţie publică - 2001), respectiv studii doctorale în domeniul Ştiinţele Educaţiei (2002-2010), toate în cadrul Universităţii Bucureşti.

Din anul 2016, este titular al Departamentului Ştiinţele Educaţiei, principalele domenii de interes fiind pedagogia generală, pedagogia învăţământului primar şi preşcolar, consilierea şcolară. Susţine cursul de Teoria şi metodologia evaluării şi activităţi de seminar pentru disciplinele Fundamentele pedagogiei, Teoria şi metodologia instruirii, Management educaţional, Teoria şi metodologia curriculumului, Pedagogii alternative etc.

Activitatea de cercetare ştiinţifică a presupus participarea la diferite conferinţe naţionale/ internaţionale şi publicarea unor lucrări de specialitate - individual sau alături de colegi -, dintre care amintim: Profesori şi elevi în oglindă. Nevoia de feedback. Ploieşti: Editura Universităţii Petrol – Gaze din Ploieşti, 2019; The students’ right to give feedback to their teachers. Arguments and opinions, în The European Proceedings of Social & Behavioural  Sciences EpSBS, Vol. LXVII/ 2019,  pp. 1791-1797; Education for family Life – a Possible Curriculum from Students’ Perspective. În  Jus et Civitas. A Journal of Social and Legal Studies, vol. V (LXIX), No. 1/ 2018, pp. 9-16 ş.a..